Miskolci Pillangó Korai Fejlesztő és Terápiás Központ
Hasznos? Iratkozz fel,
hogy máshoz is eljusson!
Irakozz fel a legjobbiskola.hu a youtube csatornára! Iratkozz fel a legjobbiskola.hu a facebook oldalára!

Miskolci Pillangó Korai Fejlesztő és Terápiás Központ

Fejlesztő
Kezdd a ikonokra kattintva és nézd meg a Miskolci Pillangó Korai Fejlesztő és Terápiás Központ rendelkezésre álló információit!

Legfontosabb adatok     Képek és videós tartalmak     Térképes elhelyezkedés     Tanfolyamok, képzések, aktivitások     Hasonló szervezetek keresése
 
 
Legfontosabb adatok   Legfontosabb adatok
 
A szociális beilleszkedés,magatartási (Hiperaktívitás, ADHD) problémákkal küzdő gyermekek komplex fejlesztése
Iskola előkészítő foglalkozások. A sikeres iskolai tanulást elősegítő alapstruktúrák fejlesztése
Komplex fejlesztő foglalkozások megkésett beszédfejlődésű gyermekek számára
Komplex fejlesztő foglalkozások megkésett pszichomotoros fejlődésű gyermekek számára (mozgás-,beszéd- és értelmi fejlesztés)
Részképesség-zavarral küzdő gyermekek komplex fejlesztése
Tanulási zavarral küzdő gyermekek komplex fejlesztése
Tehetség kibontakoztató program csecsemőkortól kisiskolás korig
 
Hogy tudod elérni őket?
Youtube csatorna - nincs információnk, add meg!    Weboldal    Facebook oldal - nincs információnk, add meg!    Email cím    Telefon   
Alapítvány
nincs info
Mire jó ez?
Képek és videós tartalmak   Képek és videós tartalmak
 
Bemutatkozó videó
Nem érkezett hozzánk bemutatkozó videó még.
Ha tudsz ilyen videóról, akkor küldd el számunkra!
 
Nincs még képünk.
Ha Neked van,
küldd el számunkra!
 
Nincs még képünk.
Ha Neked van,
küldd el számunkra!
 
Nincs még képünk.
Ha Neked van,
küldd el számunkra!
 
 

Mutasd meg a többieknek! Kattints a lenti ikonokra és küldd tovább ismerőseidnek!
Térképes elhelyezkedés   Térképes elhelyezkedés
 
Tanfolyamok, képzések, aktivitások   Tanfolyamok, képzések, aktivitások
 
A szociális beilleszkedés,magatartási (Hiperaktívitás, ADHD) problémákkal küzdő gyermekek komplex fejlesztése
#hiperaktívitás, ADHD
Ajánlott életkor: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Foglalkozást tartja:
Érdekel!
Az első igazi problémák, akkor jelentkeznek a hiperaktív gyerekeknél, amikor olyan környezetbe kerülnek, ahol szabályokat kell követni, és valamilyen rendszer szerint kell élni. ez általában az óvoda vagy az általános iskola alsó tagozata. A diagnózist azonban nem lehet egy tünet alapján megállapítani. A hiperaktivitásnak számos tünete jelen kell, hogy legyen.
Iskola előkészítő foglalkozások. A sikeres iskolai tanulást elősegítő alapstruktúrák fejlesztése
#iskola előkészítő
Ajánlott életkor: 5,6,7
Foglalkozást tartja:
Érdekel!
Korai fejlesztő és terápiás központunkban a megkésett, eltérő fejlődésű vagy fejlődési zavar szempontjából veszélyeztetett 0 -10 éves gyermek diagnosztikáját és egyénre szabott terápiás eljárások mellett, iskola előkészítő foglalkozásokat hirdet. A fejlesztésekre történő bekerülést egy felmérési rendszer előzi meg, ami tájékoztatást nyújt az olvasás - írás elsajátítását szolgáló részképességek fejlettségéről.



Fejlesztőházunkban komplex foglalkozásokat alkalmazunk, ami a mozgás és a kognitív fejlesztés összekapcsolását jelenti. Foglalkozásaink csoportos fejlesztés keretében folynak heti rendszerességgel.
Komplex fejlesztő foglalkozások megkésett beszédfejlődésű gyermekek számára
#megkésett, beszédfejlődés
Ajánlott életkor: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Foglalkozást tartja:
Érdekel!
Korai fejlesztő és terápiás központunkban a megkésett, eltérő fejlődésű vagy fejlődési zavar szempontjából veszélyeztetett 0 -10 éves gyermek diagnosztikáját és egyénre szabott terápiás eljárását biztosítja, komplex egyéni és csoportos foglalkozások formájában.

Fejlesztőházunkban komplex terápiákat alkalmazunk, ami a mozgás és a kognitív fejlesztés összekapcsolását jelenti. A gyermek felmérése után, a probléma mélységének megfelelően, egyéni vagy csoportos fejlesztés keretében folynak a foglalkozások heti rendszerességgel.
 
Komplex fejlesztő foglalkozások megkésett pszichomotoros fejlődésű gyermekek számára (mozgás-,beszéd- és értelmi fejlesztés)
#megkésett, mozgás, beszéd, értelem
Ajánlott életkor: 0,1,2,3,4,5,6
Foglalkozást tartja:
Érdekel!
Testi, érzékszervi, értelmi fogyatékossághoz vezető kórállapotok jelentős része már újszülött korban kiderül – látható veleszületett rendellenességek vagy definitív perinatális történések alapján – jóval azelőtt, hogy az elmaradás jelei mutatkoznának. Ezekben az esetekben a felismerés nem okoz problémát. A fogyatékossághoz vezető kórállapotok másik része azonban nem okoz alarmírozó tüneteket, a problémára a fejlődési elmaradás jelei hívják fel a figyelmet. A szülők a csecsemő esetleges másságával sokszor csak a szülészetről való hazabocsátás után szembesülnek, de olykor hetek, hónapok is eltelnek, míg sejtéseik gyanúvá erősödnek. Fejlődési zavar gyanúja akkor merül fel, ha a gyermek a vizsgálat időpontjában egy, vagy több fejlődési területen megkésett, vagy kóros fejlődést mutat.
Részképesség-zavarral küzdő gyermekek komplex fejlesztése
#részképesség zavar
Ajánlott életkor: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Foglalkozást tartja:
Érdekel!
A tanulási zavarok speciális alcsoportja: azoknak a tanulási problémáknak a kifejezése, amelyek az észlelés, a mozgás, a nyelv, az emlékezet, a figyelem és gondolkodás folyamatainak hiányos működése következtében lépnek fel és neurofiziológiai diszfunkción alapulnak. iskolai teljesítményzavarok (olvasás-, írás-, számolászavarok) nyelvi és emlékezeti zavarok (megkésett beszédfejlődés, fejlődési diszfázia, a pöszeség és dadogás egyes formái), szociális viselkedési zavarok (hiperaktivitás, figyelemzavar) formájában nyilvánulnak meg. Nehezítik a szociális fejlődést és alkalmazkodást (autisztikus viselkedés, magatartászavarok egyes formái) gyermekeknél és fiataloknál az intellektuális szinttől függetlenül, minden életkori csoportban. Kialakulásukkal kapcsolatban öröklött diszpozíció, agyi érési késés, veleszületett, ill. a korai életkorban, kb. 18 hónapos korig szerzett biológiai és súlyosabb fokú pszichoszociális tényezők szerepét, együtthatását feltételezik, amelyek neuropszich.-i funkciózavarok és következményesen teljesítményzavarokat idéznek elő. A részképességzavarok következményei nem behozhatatlanok, igen széles körű kompenzációval járnak, ebben az agyi éréssel és tanulással összefüggésben a pszichikus funkciórendszer fejlődése is szerepet játszik. Időbeni speciális terápiás módszerekkel hatékonyan befolyásolhatók, másodlagos tünetei (iskolai kudarcok, magatartászavarok) csökkenthetők, kivédhetők.
Tanulási zavarral küzdő gyermekek komplex fejlesztése
#tanulási zavar
Ajánlott életkor: 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Foglalkozást tartja:
Érdekel!
A tanulási zavar kifejezés többféle területen magnyilvánuló olyan jelenségek gyűjtőfogalma,

amelyek az egyénen belüli nagyfokú különbségeket jelölnek egy adott életkorban, egy adott értelmi szint mellett.

Túlnyomóan a fejlődés korai szakaszaiban, a pszichikus funkciók eltérő fejlődésének következtében.

Különböző képességzavarok formájában alakulnak ki.

Beszéd-, mozgás-, rajz-, magatartás és iskolai tanulási teljesítményekben (olvasás, írás, számolás) mutatkoznak meg.

Másodlagos pszichés tünetek kialakulását eredményezhetik.

Ismert egy pedagógiai jellegű felosztás, melynek kiindulási alapja, hogy milyen területeken jelentkezik a tanulási zavar. Ezek alapján különböztetünk meg részképességzavarokat és komplex tanulási zavarokat.
 
Tehetség kibontakoztató program csecsemőkortól kisiskolás korig
#tehetség
Ajánlott életkor:
Foglalkozást tartja:
Érdekel!
Mindannyiunk előtt ismert, hogy amióta iskola van, azóta mindig is volt tehetségfejlesztés, tehetségnevelés. Nemcsak évtizedekre, de évszázadokra nyúlnak vissza a magyar iskolák tehetséggondozásának eredményei. Ugyanakkor az is tény, hogy az utóbbi két évtizedben – mind itthon, mind külföldön – egyre gyakrabban került a kutatások középpontjába ez a kérdéskör. A vizsgálatok, tapasztalatok alapján kirajzolódtak az iskolai tehetséggondozás azon kritikus pontjai is, amelyek alapján az eddiginél is sikeresebb tevékenység feltételeiként a hagyományostól eltérő követelmények fogalmazódnak meg. Sok olyan terület van, amelyeken az eddigiektől eltérő pszichológiai, pedagógiai alapokon lehet hatékony az iskolai tehetséggondozás - közülük itt most csak néhány fontosat emelünk ki: a tehetség keresésének, azonosításának szükségessége - a programok komplexitásának követelményei - a szervezeti keretek bővítésének igénye - a pedagógus és más szakemberek változó szerepe a programokban - az iskola és család intenzív együttműködésének fontossága. Vázlatosan szemügyre véve ezen kérdésköröket, kiemelhetők azok a sarokpontok, amelyek támpontul szolgálhatnak a gyakorlati tehetségfejlesztő munka eddigieknél is hatékonyabbá tételéhez iskolai keretek között.
Hasonló szervezetek keresése   Hasonló helyek keresése
Miskolci Pillangó Korai Fejlesztő és Terápiás Központ városában, kerületében található többi hasonló foglalkozást nyújtó helyek összehasonlítása.
A távolság alapú keresésnél légvonalban számoljuk a távolságot.
 
Összehasonlítás irányítószám alapján
Irányítószám alapján
Összes a városban
Összes a városban
5 km távolságra
5 km távolságra
10 km távolságra
10 km távolságra
 
   Hasznos volt? Hogy máshoz is eljusson, kedveld legjobbiskola.hu a facebookon oldalunkat!
 
Háttér Fotó: FOTO:FORTEPAN / Angyalföldi Helytörténeti Gyűjtemény, Gádoros Lajos