Barion Pixel

Összehasonlítás Kedvenceimhez rakom és értesítést kérek Intézmény igénylése

3525 Miskolc, Kálvin János u. 1/A
E-mail

Tanfolyamok, képzések

  • A szociális beilleszkedés,magatartási (Hiperaktívitás, ADHD) problémákkal küzdő gyermekek komplex fejlesztése (életkor: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)

    Az első igazi problémák, akkor jelentkeznek a hiperaktív gyerekeknél, amikor olyan környezetbe kerülnek, ahol szabályokat kell követni, és valamilyen rendszer szerint kell élni. ez általában az óvoda vagy az általános iskola alsó tagozata. A diagnózist azonban nem lehet egy tünet alapján megállapítani. A hiperaktivitásnak számos tünete jelen kell, hogy legyen.
    Kulcsszavak: hiperaktívitás, ADHD

    Tovább...

  • Iskola előkészítő foglalkozások. A sikeres iskolai tanulást elősegítő alapstruktúrák fejlesztése (életkor: 5, 6, 7)

    Korai fejlesztő és terápiás központunkban a megkésett, eltérő fejlődésű vagy fejlődési zavar szempontjából veszélyeztetett 0 -10 éves gyermek diagnosztikáját és egyénre szabott terápiás eljárások mellett, iskola előkészítő foglalkozásokat hirdet. A fejlesztésekre történő bekerülést egy felmérési rendszer előzi meg, ami tájékoztatást nyújt az olvasás - írás elsajátítását szolgáló részképességek fejlettségéről.



    Fejlesztőházunkban komplex foglalkozásokat alkalmazunk, ami a mozgás és a kognitív fejlesztés összekapcsolását jelenti. Foglalkozásaink csoportos fejlesztés keretében folynak heti rendszerességgel.
    Kulcsszavak: iskola előkészítő

    Tovább...

  • Komplex fejlesztő foglalkozások megkésett beszédfejlődésű gyermekek számára (életkor: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)

    Korai fejlesztő és terápiás központunkban a megkésett, eltérő fejlődésű vagy fejlődési zavar szempontjából veszélyeztetett 0 -10 éves gyermek diagnosztikáját és egyénre szabott terápiás eljárását biztosítja, komplex egyéni és csoportos foglalkozások formájában.

    Fejlesztőházunkban komplex terápiákat alkalmazunk, ami a mozgás és a kognitív fejlesztés összekapcsolását jelenti. A gyermek felmérése után, a probléma mélységének megfelelően, egyéni vagy csoportos fejlesztés keretében folynak a foglalkozások heti rendszerességgel.
    Kulcsszavak: megkésett, beszédfejlődés

    Tovább...

  • Komplex fejlesztő foglalkozások megkésett pszichomotoros fejlődésű gyermekek számára (mozgás-,beszéd- és értelmi fejlesztés) (életkor: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6)

    Testi, érzékszervi, értelmi fogyatékossághoz vezető kórállapotok jelentős része már újszülött korban kiderül – látható veleszületett rendellenességek vagy definitív perinatális történések alapján – jóval azelőtt, hogy az elmaradás jelei mutatkoznának. Ezekben az esetekben a felismerés nem okoz problémát. A fogyatékossághoz vezető kórállapotok másik része azonban nem okoz alarmírozó tüneteket, a problémára a fejlődési elmaradás jelei hívják fel a figyelmet. A szülők a csecsemő esetleges másságával sokszor csak a szülészetről való hazabocsátás után szembesülnek, de olykor hetek, hónapok is eltelnek, míg sejtéseik gyanúvá erősödnek. Fejlődési zavar gyanúja akkor merül fel, ha a gyermek a vizsgálat időpontjában egy, vagy több fejlődési területen megkésett, vagy kóros fejlődést mutat.
    Kulcsszavak: megkésett, mozgás, beszéd, értelem

    Tovább...

  • Részképesség-zavarral küzdő gyermekek komplex fejlesztése (életkor: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)

    A tanulási zavarok speciális alcsoportja: azoknak a tanulási problémáknak a kifejezése, amelyek az észlelés, a mozgás, a nyelv, az emlékezet, a figyelem és gondolkodás folyamatainak hiányos működése következtében lépnek fel és neurofiziológiai diszfunkción alapulnak. iskolai teljesítményzavarok (olvasás-, írás-, számolászavarok) nyelvi és emlékezeti zavarok (megkésett beszédfejlődés, fejlődési diszfázia, a pöszeség és dadogás egyes formái), szociális viselkedési zavarok (hiperaktivitás, figyelemzavar) formájában nyilvánulnak meg. Nehezítik a szociális fejlődést és alkalmazkodást (autisztikus viselkedés, magatartászavarok egyes formái) gyermekeknél és fiataloknál az intellektuális szinttől függetlenül, minden életkori csoportban. Kialakulásukkal kapcsolatban öröklött diszpozíció, agyi érési késés, veleszületett, ill. a korai életkorban, kb. 18 hónapos korig szerzett biológiai és súlyosabb fokú pszichoszociális tényezők szerepét, együtthatását feltételezik, amelyek neuropszich.-i funkciózavarok és következményesen teljesítményzavarokat idéznek elő. A részképességzavarok következményei nem behozhatatlanok, igen széles körű kompenzációval járnak, ebben az agyi éréssel és tanulással összefüggésben a pszichikus funkciórendszer fejlődése is szerepet játszik. Időbeni speciális terápiás módszerekkel hatékonyan befolyásolhatók, másodlagos tünetei (iskolai kudarcok, magatartászavarok) csökkenthetők, kivédhetők.
    Kulcsszavak: részképesség zavar

    Tovább...

  • Tanulási zavarral küzdő gyermekek komplex fejlesztése (életkor: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10)

    A tanulási zavar kifejezés többféle területen magnyilvánuló olyan jelenségek gyűjtőfogalma,

    amelyek az egyénen belüli nagyfokú különbségeket jelölnek egy adott életkorban, egy adott értelmi szint mellett.

    Túlnyomóan a fejlődés korai szakaszaiban, a pszichikus funkciók eltérő fejlődésének következtében.

    Különböző képességzavarok formájában alakulnak ki.

    Beszéd-, mozgás-, rajz-, magatartás és iskolai tanulási teljesítményekben (olvasás, írás, számolás) mutatkoznak meg.

    Másodlagos pszichés tünetek kialakulását eredményezhetik.

    Ismert egy pedagógiai jellegű felosztás, melynek kiindulási alapja, hogy milyen területeken jelentkezik a tanulási zavar. Ezek alapján különböztetünk meg részképességzavarokat és komplex tanulási zavarokat.
    Kulcsszavak: tanulási zavar

    Tovább...

  • Tehetség kibontakoztató program csecsemőkortól kisiskolás korig

    Mindannyiunk előtt ismert, hogy amióta iskola van, azóta mindig is volt tehetségfejlesztés, tehetségnevelés. Nemcsak évtizedekre, de évszázadokra nyúlnak vissza a magyar iskolák tehetséggondozásának eredményei. Ugyanakkor az is tény, hogy az utóbbi két évtizedben – mind itthon, mind külföldön – egyre gyakrabban került a kutatások középpontjába ez a kérdéskör. A vizsgálatok, tapasztalatok alapján kirajzolódtak az iskolai tehetséggondozás azon kritikus pontjai is, amelyek alapján az eddiginél is sikeresebb tevékenység feltételeiként a hagyományostól eltérő követelmények fogalmazódnak meg. Sok olyan terület van, amelyeken az eddigiektől eltérő pszichológiai, pedagógiai alapokon lehet hatékony az iskolai tehetséggondozás - közülük itt most csak néhány fontosat emelünk ki: a tehetség keresésének, azonosításának szükségessége - a programok komplexitásának követelményei - a szervezeti keretek bővítésének igénye - a pedagógus és más szakemberek változó szerepe a programokban - az iskola és család intenzív együttműködésének fontossága. Vázlatosan szemügyre véve ezen kérdésköröket, kiemelhetők azok a sarokpontok, amelyek támpontul szolgálhatnak a gyakorlati tehetségfejlesztő munka eddigieknél is hatékonyabbá tételéhez iskolai keretek között.
    Kulcsszavak: tehetség

    Tovább...

GoodID

Összehasonlítás Az iskola városában, kerületében található többi azonos képzést nyújtó iskolák összehasonlítása.
A távolság alapú keresésnél légvonalban számoljuk a távolságot.

Hasonló intézmények a közelben

Értékelések szülőktől, információk az intézménytől

  • Még nem érkezett szülői értékelés. Legyél Te az első!

Mondd el a véleményed! Értékeld az intézményt!

Cikkek

Támogatási lehetőségek

Ajánlások a közelben

Térkép

Képek és videók

Versenyeredmények Különböző országos és körzeti versenyeken elért eredmények; társadalmi, helyi közösség számára fontos díjak.

  • Még nem töltöttek fel adatot
Összehasonlítás
Összehasonlítás
Össz. eltávolítása

Térképes keresés