Összehasonlítás Kedvenceimhez rakom és értesítést kérek Intézmény igénylése
Képzésforma: | fejlesztő |
Az értékelésekből eddig gyűjtött pontok száma: Még nem kapott szülői értékelést, legyél Te az első!
Zenés, mozgásos, kül- és beltéri programokkal színesítjük a bölcsődei, óvodai napokat, izgalmas és emlékezetes élményeket szerezve minden apró talpúnak. Jó hangulatú, vidám közösségünk mindig szívesen fogadja az új, mosolygós arcokat. A közös programokon, az együtt töltött idővel, az egymástól szerzett tapasztalatokkal minden lurkó egy életvidám, energikus kis csapat részévé válhat.
Plakát nyomtatás: Mutasd meg az iskola eredményeit! Nyomtasd ki és tedd ki az eredményeket!
Tanfolyamok, képzések
- Balett
Balett foglalkozás óvodás kortól kisiskolás korig minden olyan kisgyermeknek, akik vonzalmat éreznek a mozgás, a táncművészet és a zene iránt.
Intézményünkben három csoport működik, korosztálynak és tudásnak megfelelően:
Markó Iván csoport (3-4 évesek),
Vaganova csoport (4-5 évesek),
Bretus Mária csoport (6-8 évesek).
A tanév során a gyermekek a balett gimnasztikán és az alap balett technikán kívül koreográfiákat is tanulnak (klasszikus és modern táncokat), melyeket a szülők és a nagy közönség tanév végén egy színpadi előadás keretein belül tekinthetnek meg.
Erre a foglalkozásra külsős gyermekeket is fogadunk, tehát olyan gyermekeknek is nyitott, akik nem az Apró Talpak Óvodába járnak.
Kulcsszavak: balett - Iskola előkészítő
Kiscsoportos délelőtti foglalkozás óvodás korú gyermekeknek.
Minden, iskolába készülő kisgyermeknek nagy kihívást jelent az iskolakezdés.
Mi abban tudunk segíteni, hogy az esetleges rájuk váró akadályokat, feladatokat könnyebben vegyék és a tanulás ne kudarcélmény, hanem öröm legyen.
Az előkészítőn sok minden más mellett hangsúlyt fektetünk a:
helyes ceruzafogásra,
szem-kéz koordinációra,
soralkotásra,
sorritmus folytatásra,
auditív megkülönböztetésre
stb…
Fontos, hogy szülőként tisztába legyünk, hogy gyermekünk iskolaérett-e?
Kulcsszavak: iskola előkészítő, felzárkóztató - Játékos Angol
Kiscsoportos délutáni angol nyelvű foglalkozás óvodás korú gyermekeknekA foglalkozásokon a gyerekeket egyéni szintjükhöz mérten a gyakorlatban játékos angol nyelvű feladatokkal ismertetjük meg.
Lehetőségég nyílik ezeken az alkalmakon a kis létszámú csoporttal való munka előnyeit kihasználni:
differenciálás,
verbális fejlesztés (aktív kommunikáció),
hallás utáni beszédértés
stb.
Az óra anyagát vidám angol gyermekdalokkal, versekkel tesszük színesebbé.
Kulcsszavak: angol - Néptánc
Garantált jókedv, vidámság, sok-sok népdal és tánc minden ovisnak!
Különböző tájegységek tánchagyományainak megismerése fergeteges hangulatba ágyazva!
Kényelmes ruházat, lányoknak kis pörgős szoknya javasolt.
A csoporthoz való csatlakozás folyamatos.
Hatalmas szeretettel és jókedvvel várunk külsős, azaz nem “apró talpas” gyermekeket is!
Kulcsszavak: néptánc - Ovis torna
Meglévő csoportunkba olyan, óvodás korú fiúkat és lányokat várunk, akik rajonganak a tornáért, a tornaeszközökért, a felhőtlen mozgásért!
A foglalkozáson hullahopp karikák, labdák, alagutak, ugrálózsákok, padok, akadálypályák és sok más izgalmas fejlesztőjátékok várják az ide járó gyerekeket.
Koncentráció, figyelem, összpontosítás, bátorság!
A foglalkozást az Apró Talpak gyakorlott óvodapedagógusa tartja, aki egyben TSMT terápeuta is.
A jelentkezés folyamatos és szeretettel várjuk a külsős, nem “apró talpas” gyermekeket is!
Kulcsszavak: torna - Sindelar terápia
A Tréningprogram a részképességek fejlesztését szolgálja pontosan meghatározott gyakorlási tevékenység keretében.
Kiknek ajánljuk a Sindelar terápiát?
Azoknak ajánlom, akiknél az alábbi tünetek megjelennek óvodáskorban:
Rendezetlen, bizonytalan mozgás – egyensúlyproblémák, gyakran elesik, lépcsőn nem tud váltott lábbal menni. Nehezen igazodik el a saját testén, nem tudja a keresztmozgásokat (pl. bal kézzel megfogni a jobb fülét).
Nagyon fontos tünet a téri orientáció zavara. A téri tájékozódásban a saját test a kiinduló pont, a gyermek saját térbeli helyzetének tudatosítása teszi lehetővé a fent-lent, jobb-bal irányok megkülönböztetését. Amennyiben ebben zavar keletkezik, nem csak az olvasásban és írásban léphetnek fel problémák, hanem a számolási műveletek is nehézségekbe ütközhetnek.
A gyermek nem tudja követni a mozgásokra vonatkozó utasításokat, még akkor sem, ha bemutatják neki.
Az egymásutániság, a sorrendek felfogásának nehézsége térben és időben (első – utolsó, előtt – után, tegnap – holnap, hét napjai, évszakok – hónapok, növekvő – csökkenő stb.).
Nehezen marad egy feladatnál, izeg – mozog, hamar beleun abba, amit csinál.
Nem szívesen rajzol, végez kézügyességet igénylő feladatokat (gyurmázás, színezés, gyöngyfűzés, kirakós játékok).
Rosszul fogja a ceruzát (három ujjal fog, hüvelykujjal átfog, marokra fog, előre / hátra dönti a ceruzát, stb.).
Nem szereti a memória játékokat.
Nem szereti a meséket, nem köti le a felolvasott mese.
Gyakran visszakérdez, megerősítést igényel, nem érti, mit kell csinálnia.
Vannak beszédhibái, esetleg artikulációja renyhe.
Kulcsszavak: Sindelar - TSMT torna
A TSMT – fejlesztő (okosító) - torna sok játékos mozgásos feladatot foglal magába, amivel az idegrendszeri éretlenség hamarabb elmulasztható.
Kiknek ajánljuk a TSMT fejlesztő (okosító) tornát:
3-5 éves óvodás korcsoportnak, akik:
nem tudnak vagy nehezen illeszkednek be a közösségbe
az irányított foglalkozásokon nem szívesen vesznek részt
figyelmük elkalandozik, mindig csak az információk egyik fele jut el hozzájuk
rövid ideig köti le őket egy-egy tevékenység, feladat
nem tartják be a viselkedési és játékszabályokat, nem követik az utasításokat, öntörvényűek,
akiknek mozgáskoordinációs gyengeségük van (sokszor elesnek a saját lábukban), pontatlan mozgás jellemzi őket,
lassan tanulnak új mozgásformákat,
nem szeretnek rajzolni, grafomotorkai éretlenségük van
akadályozott a beszédfejlődésük, későn vagy lassan tanultak meg beszélni
5-7 éves, iskolába készülő korcsoportnak, akiknek:
alacsony szintű, vagy hibás mozgáskoordinációjuk van
éretlen az egyensúlyérzékük
szinte leállíthatatlan a”mozgáséhségük”
rossz a térbeli tájékozódásuk
a lateralitásuk gyenge, hiányos
a nem tetsző feladathelyzetből gyorsan kiszállnak, gyenge a feladat- és szabálytudatuk
rövid ideig tartó, könnyen elterelhető figyelmük van
kialakulatlan a dominanciájuk
rossz a ritmusérzék és szerialitási (sorba rendezési) képesség
az egyidejű többcsatornás figyelmük éretlen
rövid- és hosszú idejű emlékezetük nem megbízható
Kulcsszavak: TSMT
Összehasonlítás Az iskola városában, kerületében található többi azonos képzést nyújtó iskolák összehasonlítása.
A távolság alapú keresésnél légvonalban számoljuk a távolságot.
Hasonló intézmények a közelben
Értékelések szülőktől, információk az intézménytől
- Még nem érkezett szülői értékelés. Legyél Te az első!
Cikkek
Támogatási lehetőségek
Ajánlások a közelben
Térkép
Képek és videók
- Még nincs kép
- Még nincs kép
- Még nincs kép
- Még nincs kép
- Még nincs kép
- Még nincs kép
- Még nincs kép
- Még nincs kép
Versenyeredmények Különböző országos és körzeti versenyeken elért eredmények; társadalmi, helyi közösség számára fontos díjak.
- Még nem töltöttek fel adatot