Barion Pixel

Összehasonlítás Kedvenceimhez rakom és értesítést kérek Intézmény igénylése

1022 Budapest, Marczibányi tér 16.
Képzésforma:fejlesztő

Az értékelésekből eddig gyűjtött pontok száma: 9

Plakát nyomtatás: Mutasd meg az iskola eredményeit! Nyomtasd ki és tedd ki az eredményeket!

Tanfolyamok, képzések

  • Finommozgások, írásmozgás fejlesztése (életkor: 4, 5, 6, 7)

    A gyerekeket és szüleiket különböző eszközökkel, anyagokkal, technikákkal ismertetjük meg. Erősítjük a kézizomzatot, a differenciált ujjmozgást segítjük, megtanuljuk a helyes eszközhasználatot. Felkeltjük az alkotási, majd az ábrázolási kedvet, hogy később az iskolban az írás során sok sikerélményhez jusson a gyermek.

    Különösen javasoljuk a fejlesztést, ha gyermeke nem szívesen vesz a kezébe képlékeny anyagokat ha nem szereti, hogy piszkos lesz ha ügyetlen az önkiszolgálás során, gyakran elejt tárgyakat, ha mellé önt dolgokat ha elmúlt 4 éves és még mindig nem vesz a kezébe rajzeszközt ha rajza megrekedt a firka szinten ha marokra fogja a ceruzát ha rendezetlen, kusza a rajza
    Kulcsszavak: finommozgás, írás

    Tovább...

  • Iskola-előkészítés (életkor: 5, 6, 7)

    Mivel a mai általános iskolák, különösen, amelyek kéttannyelvű osztályokat működtetnek, komoly követelményeket állítanak a gyerekek elé, az iskola-előkészítő ill. a nagycsoport legfontosabb feladata, hogy felkészítse őket a zökkenőmentes iskolakezdésre, kiemelten foglalkozzon azokkal a területekkel, amelyek az első osztályban a leghangsúlyosabbak.

    Tekintettel arra, hogy a gyerekek egy része évvesztes, négy évig jár óvodába, a nagycsoport után következő negyedik évfolyamot iskola-előkészítő csoportnak hívjuk, de természetesen azok a nagycsoportos gyerekek is részt vesznek az iskola-előkészítő foglalkozásokon, akik a következő tanévben iskolába készülnek.

    Az olvasás, írás és számolás későbbi tanulását játékos, a gyerekek életkorának megfelelő módszerekkel készítjük elő. Az idegen nyelvi nevelés mellett nagy gondot fordítunk az anyanyelvi nevelésre is. Nagyon fontosnak tartjuk a feladattudat, a feladattartás és a koncentrációs képesség fejlesztését is, mely az iskolaérettség előfeltétele.
    Kulcsszavak: iskola előkészítő

    Tovább...

  • Játékos felzárkóztatás iskolásoknak (életkor: 6, 7, 8, 9)

    Tanulási nehézségekkel (diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia) küzdő gyerekek részére tartott fejlesztő foglalkozás. Minden esetben egy alapos vizsgálattal megkeressük a tanulási probléma okát, célzottan fejlesztjük az alulműködő részképességeket.

    Kifejezetten ajánlott a program, ha sok időt töltenek tanulással, de a ráfordított idő és energia nincs arányban az eredménnyel ha nehezen megy gyermekének az olvasás, szótagolás ha csúnya, rendezetlen gyermeke írásképe ha rossz a téri tájékozódása ha nehezen tanul verseket ha diktálás után nem tudja leírni a szöveget ha sok helyesírási hibával dolgozik ha nehezem megy a számok bontása, pótlása ha gondot okoz a tízes átlépés
    Kulcsszavak: felzárkóztatás, iskola

    Tovább...

  • korai fejlesztés (életkor: 0, 1, 2, 3)

    A csecsemők és kisgyermekek számára úgy rendezzük a játékteret, hogy könnyen átlátható, biztonságos és vonzó legyen. Mindig olyan játékokat, fejlesztő eszközöket készítünk ki, melyek megfelelnek a gyerekek életkori-, vagy fejlettségi adottságainak. Legfőbb feladatunk a foglalkozások során, hogy a gyerekek megfigyelő képességét, nagy- és finommozgásait, kommunikációját és a szülői kompetenciát erősítsük.

    Különösen indokolt a korai fejlesztés, ha koraszülött, vagy ún. „rizikó baba” gyermeke ha felmerül Önben a kétely, hogy mozgásfejlődése lassabb, nem megfelelő ütemű, ha kimaradt a kúszás, és mászás, ha két évesen sem gyarapszik gyermeke szókincse, ha túl egyhangú, sivár a játéktevékenysége, ha nem vesz fel, vagy rövid ideig tart szemkontaktust, ha változatos, kellemes környezetben szeretné tudni gyermekét
    Kulcsszavak: korai fejlesztés

    Tovább...

  • Óvodára felkészítés (életkor: 2, 3)

    A foglalkozások során a gyerekek nem rögtön válnak le édesanyjukról, megtanulják, hogy bízhatnak szüleikben. A foglalkozások felépítése a gyerekek fejlettségi szintje alapján szerveződik, nagy hangsúlyt fektetve a szociális képességekre és a gyerek közti interakciók támogatására. Az önállóság, az önkiszolgálás is nagy szerepet kap a foglakozások során.

    Különösen javasolt azoknak a gyerekeknek, akik nem jártak bölcsődébe, vagy családi napközibe akik túl önállótlanok akik nagyon türelmetlenek akik magányosan szeretnek játszani
    Kulcsszavak: óvoda előkészítő

    Tovább...

  • Óvodások részképesség fejlesztése (életkor: 3, 4, 5, 6)

    A Sindelar program alapján állítunk össze játékos feladatokat, melyek az elmaradást mutató funkció fejlődését célozza. Az eredményesség szempontjából a gyakorlás rendszeres kell, hogy legyen, így a gyerekek minden órán házi feladatot kapnak. Minden esetben félévente kontroll vizsgálatot tartunk. A probléma súlyosságától függően 1-3 év a terápia várható időtartama.

    Kifejezetten ajánlott a program, ha az óvónők a gyermeket a többiekhez képest alulteljesítőbbnek ítélik, ha figyelmetlen, szétszórt, ha a legkisebb inger is kizökkenti a feladatvégzés menetéből ha nem emlékszik bizonyos dolgokra ha nem szívesen kirakózik, nem szeret építkezni ha nehezen megy neki a verstanulás ha baj van a beszédértésével ha saját testén rosszul tájékozódik ha nem használja, vagy nem jól használja a viszonyszavakat (alatt-fölött, mellett, előtt…)
    Kulcsszavak: részképesség

    Tovább...

  • Tanulásmódszertan (életkor: 10, 11, 12, 13, 14, 15)

    Különböző tanulási módszerekkel ismerkednek meg a gyerekek, hogy a tananyagot otthon önállóan tudják elsajátítani. Fontos a tanulási kedv felkeltése, a tanuláshoz való hozzáállás megváltoztatása, a tanulási szokások formálása, hatékony tanulási stratégiák elsajátítása, ezen túl önbizalom erősítés, és a tanuláshoz szükséges képességek fejlesztése sem marad el

    Különösen javasolt a tanulásmódszertan, ha gyermeke nem tud egyedül tanulni ha nincs kedve tanulni ha egyedül tanul gyermeke, de az túl hosszú időt vesz igénybe ha problémát lát a lényegkiemelés során ha túl hosszú időt vesz igénybe egy memoriter elsajátítása
    Kulcsszavak: tanulás

    Tovább...

GoodID

Összehasonlítás Az iskola városában, kerületében található többi azonos képzést nyújtó iskolák összehasonlítása.
A távolság alapú keresésnél légvonalban számoljuk a távolságot.

Hasonló intézmények a közelben

Értékelések szülőktől, információk az intézménytől

Legtöbbet értékelt tulajdonságok

  • Pedagógiai módszertan (1 értékelés)
    • Külön specialitás nélküli1
  • Ismét jelentkeznél ide? (1 értékelés)
    • igen0
    • nem1
  • Átlagos havi költség
    • 220 000 Ft (1 értékelés)
  • Tankönyv, tanszer és felszerelés költség
    • 0 Ft (1 értékelés)
  • Havi tandíj
    • 0 Ft (1 értékelés)

Mondd el a véleményed! Értékeld az intézményt!

Cikkek

Támogatási lehetőségek

Ajánlások a közelben

Térkép

Képek és videók

Versenyeredmények Különböző országos és körzeti versenyeken elért eredmények; társadalmi, helyi közösség számára fontos díjak.

  • Még nem töltöttek fel adatot
Összehasonlítás
Összehasonlítás
Össz. eltávolítása

Térképes keresés