Összehasonlítás
Kedvenceimhez rakom és értesítést kérek
Intézmény igénylése

Képzésforma: | tanulócsoport |
Az értékelésekből eddig gyűjtött pontok száma: Még nem kapott szülői értékelést, legyél Te az első!
Hiszünk abban, hogy egy gyermek már születésétől fogva autonóm személyiség, akinek van elképzelése a világról, fokozatosan képes egyre több felelős döntést hozni saját életéről, és ezt életkorának megfelelően meg is tudja fogalmazni. A mi közösségünkben erre rendszeresen kap lehetőséget a demokratikus gyűlések keretében, ahol gyermek és felnőtt egyenrangú résztvevőként dönt a közösség ügyeiről. Természetesen a gyermekek kompetenciáit meghaladó és az alapvető biztonságukat szolgáló esetekben a döntés a felelős felnőtteké.
Tehát az “iskolai” élet egy részét a közösen megbeszélt, megértett és elfogadott módon alakítjuk, és a felmerülő konfliktusokat is megbeszélések alapján oldjuk meg. Tartózkodunk a büntetésektől, mert azt nem tartjuk jó nevelő eszköznek.
Ahogy a gyerek részt vehet közös döntésben a közösség életéről, ugyanúgy határozhat saját tanulmányairól, napirendjéről is. Egy felkínált órarend alapján dolgozunk, melyben a részvételről és a segítségnyújtás módjáról is dönthet a gyermek. Ezért nem erőltetjük a tanulást (a hagyományos értelemben), hanem segítjük. Tehát nem a tanulást, hanem inkább a tudást támogatjuk. Saját igény alapján, érdeklődés szerint, játszva és játék közben hagyjuk tanulni, tapasztalatokat szerezni: ebben nyújtanak segítséget a pedagógusok felhasználva az alternatív pedagógiák módszereit.
A szabad véleménynyilvánítást bármilyen témában fontosnak tartjuk a gyerekek egészséges személyiségfejlődése érdekében. Éppen ezért nyitott, elfogadó légkört szándékozunk fenntartani a világnézet, a vallás és a politika tekintetében is.
Valljuk, hogy a gyerekek kisebb, de vegyes korcsoportú közössége mindenki számára hasznos közösség: mind a kisgyermeknek, aki tanul a nagyoktól, mind pedig a nagyobbnak, aki gondoskodást és türelmet tanulhat a kicsiktől. Ezt a közösségi erőt is szeretnénk hasznosítani a tanulókörben.
A Malom-Alom nem oktatási intézmény, hanem magántanulói csoport. Az ide járó gyermeknek háttérintézményre van szüksége, egy iskolára, amelyben a magántanulói státuszban van. A magántanuló státusz minden iskolában vizsgakötelezettséget jelent, melyet félévkor és tanév végén kell a gyermeknek teljesítenie. Ennek elintézése minden család saját felelőssége, tanácsot azonban szívesen adunk. Az érvényben lévő tantervi követelményeket szemmel tartva segítjük a gyerekeket a vizsgára való felkészülésben, de nem tartjuk fontos célnak a kiváló vizsgaeredményeket.
Tehát az “iskolai” élet egy részét a közösen megbeszélt, megértett és elfogadott módon alakítjuk, és a felmerülő konfliktusokat is megbeszélések alapján oldjuk meg. Tartózkodunk a büntetésektől, mert azt nem tartjuk jó nevelő eszköznek.
Ahogy a gyerek részt vehet közös döntésben a közösség életéről, ugyanúgy határozhat saját tanulmányairól, napirendjéről is. Egy felkínált órarend alapján dolgozunk, melyben a részvételről és a segítségnyújtás módjáról is dönthet a gyermek. Ezért nem erőltetjük a tanulást (a hagyományos értelemben), hanem segítjük. Tehát nem a tanulást, hanem inkább a tudást támogatjuk. Saját igény alapján, érdeklődés szerint, játszva és játék közben hagyjuk tanulni, tapasztalatokat szerezni: ebben nyújtanak segítséget a pedagógusok felhasználva az alternatív pedagógiák módszereit.
A szabad véleménynyilvánítást bármilyen témában fontosnak tartjuk a gyerekek egészséges személyiségfejlődése érdekében. Éppen ezért nyitott, elfogadó légkört szándékozunk fenntartani a világnézet, a vallás és a politika tekintetében is.
Valljuk, hogy a gyerekek kisebb, de vegyes korcsoportú közössége mindenki számára hasznos közösség: mind a kisgyermeknek, aki tanul a nagyoktól, mind pedig a nagyobbnak, aki gondoskodást és türelmet tanulhat a kicsiktől. Ezt a közösségi erőt is szeretnénk hasznosítani a tanulókörben.
A Malom-Alom nem oktatási intézmény, hanem magántanulói csoport. Az ide járó gyermeknek háttérintézményre van szüksége, egy iskolára, amelyben a magántanulói státuszban van. A magántanuló státusz minden iskolában vizsgakötelezettséget jelent, melyet félévkor és tanév végén kell a gyermeknek teljesítenie. Ennek elintézése minden család saját felelőssége, tanácsot azonban szívesen adunk. Az érvényben lévő tantervi követelményeket szemmel tartva segítjük a gyerekeket a vizsgára való felkészülésben, de nem tartjuk fontos célnak a kiváló vizsgaeredményeket.
Plakát nyomtatás: Mutasd meg az iskola eredményeit! Nyomtasd ki és tedd ki az eredményeket!
Összehasonlítás Az iskola városában, kerületében található többi azonos képzést nyújtó iskolák összehasonlítása.
A távolság alapú keresésnél légvonalban számoljuk a távolságot.
Hasonló intézmények a közelben
Értékelések szülőktől, információk az intézménytől
- Még nem érkezett szülői értékelés. Legyél Te az első!
Cikkek
Tanfolyamok, képzések
Malom-Alom Tanulócsoport (életkor: 6, 7, 8, 9)
Támogatási lehetőségek
Ajánlások a közelben
Térkép
Képek és videók
Versenyeredmények Különböző országos és körzeti versenyeken elért eredmények; társadalmi, helyi közösség számára fontos díjak.
- Még nem töltöttek fel adatot